Tuesday, December 28, 2010

kaWan-kaWan PSiS !

tugasan yang seterusnya :
menulis cerita kawan - kawan nurul di PSiS!!

first time aku duduk asrama..
first time jauh dengan family tersayang... memang rasa sdiy sangat..
ikutkan tiap2 minggu aku balik manjung..hahaaahah..
kawan2 masa sem 1 boleh tahan jugak..
lagi2 ada TASYA, FARHATIN, N LINA!!
yang menjadi kawan makan, tido, lepak2...
perangai pun lebih kurang sama dengan aku.. tapi masa dalam kelas..
aku agak senyap jugak.. malu2 kucing la mase tu kan...
aku pun banyak concentrate dgan study... lagi2 keje trengkas n shorthand memang banyakk!!
sooo... aku banyak melepak di bilik...


masa sem 2... aku sebilik dengan Kak Asrina...
mase ni memang aku rasa sunyi sangat... Kak As pun banyak lepak di bilik Julie...
masa sem 2 pn aku banyak lepak dekat bilik...
tapi sem 2 ni lain sikit dari sem 1..
Sem 2 aku banyak keseorangan dan banyak berangan sorang2...ahhaha
bOring je sama ada aku lepak bilik ASMALIYANA, tak pun bilik FARAH
n mase sem 2 jugak la... aku rasa banyak sangat masalah yang timpa aku...
banyak dugaan yang aku tempuh..
KAWAN yang paling aku rapat masa sem 1 buat 'palat' pulak..
memang SEDIH la.. first time aku kene ngan membe mcam 2...
dia buat ape???  ermmm...  Die hempas pintu bilik... name dia??
hurmmm... rasa tak payah la bagitahu kot... sape yang makan cili die la terasa pedas...hahahahah
motif mara??? sebab... sebab die mara aku pasal assignment trengkas...
memang terasa kot... tapi tak pe la... nak buat mcam mane kann...
tapi dia bagi alasan die terhempas pintu 2...
boleh terima ke??? bhahhaha.. tapi tak pe lakan..
ni hari aku.. aku tak balas dendam..
aku terima dengan satu dugaan...

SEM 4:
wink...! last sem tuk aku !!
kawan2 pun gila2..
satu roomate pulak dengan ERFA!!!
yang suke memBEBEL 2!! tapi kalau tak da die...
rasa sunyi sangat... SEM 4 aku rasa lain sikit...
tak macam sem lain.. kawan2 lebih sporting..
ESPECIALLY:
Kak Sheril, Anis, Erfa, Fatin, n Mazni..
korang memang bez la...
banyak kenangan di rumah sewa Wak Sanip!!!
sama2 jadi zombie.. makan megi dalam kuali, masak dengan anis.,..
memang enjoy... aku tak kan lupe korang..
TO ALL DSK 4A!! Frens Forever!!!
Keep in touch!!!
LOVE U !!


No comments:

Post a Comment