Monday, December 27, 2010

' My Family '




hik!. hik!
now! nurul akan becerita tentang keluarga !
ini adalah untuk melengkapkan ASSIGNMENT Internet Production,..
Thanks to lecturer kami Pn. Suraya Hanim bt Abdullah


nasubichanemoticon
keluarga :-
aku ada lima adik beradik
aku anak yang ke 4 dari lima beradik..
kire anak perempuan bongsu la..
nak kate manje, biasa2 je...hahha


ABAH:
Nama yang dikurniakan untuk beliau - Haji Ishak bin Md Noor
Dilahirkan pada 20 November 1955 ( 55 Tahun)
Beliau seorang pesara...
En Ishak ni seorang yang garang, tapi....
tapi die seorang yang bertanggungjawab...
aku ni kira berutung la dapat abah sorang ni.. Aku nak ape pun dia bagi...ahhaha
thanx so much abah!!


MAMA:
Nama yang dikurniakan - Hjh Kelthum bt Abu
Dilahiran pada 13 Oktober 1959  (51 Tahun)
Beliau seorang guru di Sekolah Menengah Dinding...
Now die terpaksa berpindah ke Jabatan Pelajaran Negeri, Ipoh..
Dia seorang yang aktif dalam bola jaring.. Aku pun kalah ngan die..
hahahah... Sory to say la... Aku memang tak minat dalam sukan...


KAKAK:
Nama yang dikurniakan - Khairunnisa bt Ishak
Dilahirkan pada 12 November 1982
Sekarang 28 tahun..
Insyaallah die akan berkahwin tahun depan..
Hope kakak kekal sampir akhir hayat..
Die seorang ahli farmasi di Hospital Manjung..
Memang dekat sangat la dengan rumahkan..
Kira beruntung la....

ABANG:
Aku ada 2 orang abang...
Sorang da kahwin... dikurniakan sorang baby yang sangat CHUMEL!!
Umurnya 26 tahun...
Bekerja sebagai businessman and fasilitator untuk BTN
Lagi sorang masih kerja di HSBC Bank..


ADIK:
Adik aku seorang je... Laki bongsu pulak tukan...
Nama dia Mohd Ariffuddin bin Ishak...
Sekarang umur 15 tahun.. Baru lepas PMR..
TAHNIAH !! dengan keputusan yang adik dapat...


tata :)

 

No comments:

Post a Comment